Last christmas

Hej på er! Det blev en liten paus sedan första advent pga skola och stress. Bloggen fick lov att bli lidande! Nu är jag iallafall tillbaka, dagen före nyårsafton. Galenskap att det är nytt år om 46,5 timmar. Eller vad säger ni?



Haft en bra jul? Min var supermysig. Fick lite flytta hemifrån saker så mitt utbud är förstorat. Fick bland annat en stekpanna, vilket gjorde mig överlycklig. Min mor hade aldrig sett någon bli så glad över en stekpanna som jag blev. Söta kaffekoppar fick jag också och ett urgulligt mini-rivjärn. Åh, lycka! Nu fattas bara allting annat och en lägenhet. 

Nu ska jag slå på ett avsnitt av One Tree Hill i min ensamhet och sova! Ha det, puss

COMMENTS

Design by: Designbloggar

WRITE YOUR THOUGHTS HERE

NAME:
REMEMBER ME?

E-MAIL (WILL NOT BE POSTED):

URL/BLOG ADDRESS:

COMMENT:

Trackback
RSS 2.0