Mitt kommande 2012

Sedan några månader tillbaka har jag längtat så otroligt mycket efter 2012. Alla är inne på snacket om att jorden kommer gå under i December, men inte jag. Jag tror inte på sånt trams! Om det är någon eller något som kommer göra att jorden går under, visst är det vi som kommer se till att jorden går under, men det kommer ske när vi ligger six feet under. 

Mitt 2012 ska bli det bästa året i mitt liv. Jag har så otroligt mycket inplanerat som ska ske och som kommer förbereda kommande händelser så jag blir sprallig bara jag tänker på det.

Mitt 2012 ska bli det bästa året i mitt liv. Mycket ska ske, och mycket ska förberedas inför kommande händelser!

Bland annat ska jag...
• Presentera vårat UF företag inför en jury, i hopp om att vinna bästa UF företag lokalt
• Åka på studentkryssning
• Åka på studentresa 
• Ta studenten!!!!
• Gå på Peace and Love
• Åka till Finland
• Hitta ett jobb jag trivs med
• Fundera på utomlandsstudier för framtiden
• I samband med att jag hittar ett jobb, spara pengar till Thailand med två fina vänner (2013)
• Fylla 19år (jävla mellanålder)
• Resa

Detta är bara början!

02:12


One Tree Hill maraton!

Mitt 2011

Januari
- spenderade första dagen på året i myskläder och flottmat med vänner

Februari
- 30 seconds to mars bekräftade för peace and love
- leksand/mora derby med 17 000 människor

Mars
- firade en fin vän som fyllde 18år

April
- samuel sparkades från mando, ledsen tjej halva april
- firade en fin vän som fyllde 18år

Maj
- jobbade extra effektivt i skolan (duktig tjej!)
- såg nyaste POTC filmen
- turkiet för tredje året i rad


Juni
-
slutade tvåan och invigde därmed mitt sista sommarlov
- gratis konsert i centrum med sugarplum fairy
- peace and love
- såg kings of leon och thirty seconds to mars live, DOG LITE




Juli
- blev inringd för sommarjobb 
- åkte till finland med mami och papi


Och fick punka 3 mil från stugan!

Augusti
- började sista året på gymnasiet

September
- fyllde äntligen 18 år
- krogendebuten med mina fina tjejer
- looptroop rockers i falun
- tatueringsdebuten
- beställde studentmössan!!!
- startade mitt första företag i skolan med bästa vännerna
- bokade studentkryssning





Oktober
- ladies night med mamma
- UF kick off, föreläsning med paolo roberto
- bokade resa med tjejerna


Blev totalkär i Brolle under kvällen!

November
- fick hem min käraste kopia av Talihina Sky

December
-
gjorde en översiktlig beskrivning av min framtida lägenhet
- jobbade satan i skolan för att klara årets sex helvetes veckor
- vårt företag är bland de 13 bästa och ska tävla om bästa UF företag lokalt
- gick på mitt sista jullov, någonsin
- avslutade året på bästa sätt med tjejerna

RSS 2.0